kuzeydmrc
Mühendisliklerle ilgili samimi görüşüm şu: Kafanız acayip iyi çalışıyor, genelde bir şeyi bir kere okuyunca veya dinleyince anlıyorsunuz, Allah vergisi bir yetenek.
Size tavsiyem şu gitmek istediğiniz dershanede;
Matematik 3 saat
Tarih 3 saat
Coğrafya 2 saat (ikinci dönem 1e düşebilir)
Türkçe 2 saat (ikinci dönem 1e düşebilir)
Vatandaşlık 1 saat
Haftalıkta ders saatlerini bu şekilde olursa hocalar ek ders yapmak zorunda kalmaz.
Deneme ve kaynak bakımımdan doyurucu bir kurum tercih edin mutlaka.
Derste hocanın anlattığını aynı gün tekrar edin ve haftaya hocanın işleyeceği konuyu bir kere okuyup gidin. Böylece sapasağlam bir bilgi kazanımı sağlarsınız. Dersi birden fazla hocadan dinlemenizi pek tavsiye etmem.
Ve mutlaka geçmiş yılların sorularını konu konu ayrılmış şekilde mutlaka çözün, ösym mantığını anlamanız açısından iyi olur.