Merhaba hanımlar öncelikle her türlü kokuya çok duyarlı bir insanım 🥲özellikle nefes kokusu imtihanim resmen🥲 eşim dostum kim olursa ne yediğini içtiğini sayabilirim o derece 😩 hele ki ben yememissem o şeyden bana geçmiş olsun 🥲 bebeğim 9,5 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri ona verdiğim şeyleri bende yiyorum ama dün ona köfte kizarttim ben yemedim ve ağzı acayip kokuyor acaba normal mi yoksa anormal bir durum mu var başınıza geldi mi diye sormak istedim bunun için doktora gitmek komik olur belki çünkü tanıdığım bir koku 😩 ben çok et tüketen biri değilim eşim lahmacun köfte falan yiyince aynen bu şekilde koku alıyorum o yüzden köfteden olduğuna eminim ama daha önce böyle olmayınca da bir tedirgin oldum. Tabi o zaman bende yemistim. Dişleri yeni çıkıyor ağız bakımına başlayacağım acaba eksik yaptığım bir şey mi var yoksa artık bebislerimizin ağzının süt kokusu geçiyor mu artik bu duruma da ayri duygusalim 🥲