fatma_07 merhabalar oğlum 10cu ayında yürümeye başladı şuan 11 ay 15 günlük ama yürürken çok düşüyor bu süreçte bu normal mi acaba
birbebelianne fatma_07 çok normal benim oğlum da 11 aylık yürümeye başladı ve oda çok düşüyordu şuan 16 aylık daha yeni yeni düşmeden yürüyor doktora sorduğum da yürümeye başladıktan sonra 6 ay boyunca sık sık düşmesinin normal olduğunu söylemişti
fatma_07 Yazmelegi_ her bi kaç adımda düşünce aklıma takıldı bide çevremdede çok düşüyor dediler öyle deyince iyice aklıma takıldı
fatma_07 Bal38 her bi kaç adımda düşünce aklıma takıldı bide çevremdede çok düşüyor deyince bi iyice aklıma takıldı
Yazmelegi_ fatma_07 belli bi süre boyle olacak daha şuan bilmiyor tamamen öğrendiğinde yürüyecek düşmeden 🌸
Bal38 fatma_07 çevreye bakma sen benim oğlumun düşmediği gün yok illaki olur yani düşe kalka büyüyecekler merak edilecek bisey yok bence 💕
fatma_07 birbebelianne içimi rahatlattınız ❤️ bende bi sonraki kontrolunde sormayı düşünüyordum sık sık düşünce insanın aklına takılıyor