Emzirirken 2-3 dakika sonra sanki mememde iğne iğne batmalar iplik iplik çekiliyo gibi sızlamalar oluyo dayanamıyorum acısına annem normalde süt azalınca öyle olur ama senin normal değil şuan dedi daha 24 günlük bebeğim emmeye başlar başlamaz nerdeyse ağrıyo o da emmek istiyo yavrum ama ölüyorum sanki yaşayan var mı normal mi ?