Kızlar adetim olup bitirdikten 7 8 gün sonra ilk gün pembemsi akıntı ile birlikte başladı ve ertesi günü adet kanaması gibi devam etti son 2 3 günde kahverengiye döndü ve toplamda 8 gün kanamam oldu, bunu yaşadığımın 3.günü sağlık ocağına gidip kan testi verdim enfeksiyon mu ve gebelik mi diye ikiside değil, neyse ben randevu aldım yer olmadığı in biraz geç oldu ama neyse bugün gittim doktora alttan muayene etti problem yok dedi ekstra smer testi aldı bide Bi tüp hormon tahlili aldı, eğer diğer ayda böyle olursan tekrar gel dedi, ben kendimi bildiğim bileli düzenlidir günlerim ve hiç ara kanama bilmem, stresli üzüntülü yaşadığım çok zamanlar oldu o zamanlar da bile böyle yaşamadım,