Merhaba kızlar.🥰 Oglusum 14 aylik olacak ay sonu. 11 aylikken yürümeye başladı çok hareketli bir çocuk. İlk yürümeye başladığında bacakları ayrık yürüyordu ve ayakları ice basiyordu düzelir dediler hatta bir doktora götürdüm kalca rontgeni bakti kalçası normal ağırlık bindikce ayağı düzelecek dedi. Ama benim içime sinmedi bu durum bir nedeni varmis tabi. Bugün başka bir doktora götürdüm bu sefer dizlerinden çekildi röntgen ve ayrılık hesabı vs yaptı sonucunda x bain veya o bain ortez kullanacak,3 ay sonra kontrole gelecek duruma bakacağız dedi. Kemik yamuklugu varmis. Bu ortezi kullanan var mı? Kullanıldığını gören sonuçları bilen? Çok tedirginim bir açıdan da iyi ki götürmusum geç olmadan diyorum. Annelik iç güdugune inanmak gerekiyor cidden.🥲