Icot Defneasel2 Ben kızım 24 aylık olacak yaklaşık 22 aydır Medical Park Çiğdem BARLAS’a gidiyorum. Çok memnunum. Bir kere de NCR de Mesut GÜNDOĞDU’ya gittik o da çok iyi bir doktor.
1PrensAnnesi Defneasel2 merhaba sanko hastanesinde Ayşe hanım çok çok iyidir doğduğundan beri oğlumla ilgilenir harika bi doktor