QueenAnne Meraba güzel anneler kızım 7 aylık galiba diş çıkarıyor aşırı aşırı huysuz çiğlık çığlağa ağlıyor herşeyi ağzına götürüyor ne yapacağımı şaşırdım oğlumu kehribarı var şu an takmıyoruz üç yaşında kızımın diş çıkarma dönemi için takabilir miyim acaba
Minnakbebeannesi QueenAnne hayir canim kehribar kisiye ozel olur ve takildigi kisinin enerjisini alir takarsan hicbir etkisini goremezsin diye biliyorum ben.
morrrrengiiii QueenAnne ben bir yerde okumuştum kullanılmış kehribarı toprağı gömüp bekletip kullabılırsınıZ diye sayfa adını hatırlamıyorum hatırlasam atardım bi araştırın isterseniz
Duyulurum QueenAnne pazarlama stratejisi gibi geldi bana :) toprağa falan gömülüyor olabilir enerjisini atmak için 😕
QueenAnne Minnakbebeannesi ayyy oğlum aşırı aşırı yaramaz bi çocukkk kızım ise uysaldı bu aralar değişti
delirmeceler QueenAnne suyu bilmiyorum ama ilk alındığında 1 gece toprağa gömüp bekleyip öle takılması gerekiyor diye öle yapmıştım
evlerkadar QueenAnne Canım toprağa 24 saat koyup kolyeyi sonra başkasına takabılırsin diye bılıyorum enerjisını toprağa atarmış ya da suya konuyor da tuzlu muydu inan hatırlamıyorum ınstegramda “çocuklar seviyor “adında orda bar bılgıler doğal yöntemlerde hastalık için onerılerı falan var bu bakın
morrrrengiiii evlerkadar yok hayır kehribar kolye satan bi kadındı kapalı genç bi kız böyle bulamadım bulsam atardım size
[silindi] QueenAnne kullanılabilir diye biliyorum.Enerjisini önce toprakta,daha sonra suda akıtın sonra takın.Bende kızımda kullanıyorum ikinci bebeğimde de kullanacağım.