hergun İlk günümüz ayak altı çok kaşınıyor ve uyuyamıyor çok huzursuz ne yapabilirim doktor fenistil verdi
Gzdturk Çok geçmiş olsun , ahh benim oğlumda oldu kasıntıdan uyuyamadı malesef baska kremi yok. Bol bol ılık suyla yıkayım birde rahatlatıyor
Sherlock1180 hergun oğlun nasil.oldu benim de el ayak hastalığı dis ile birleamis alevler içinde yandı çocuk. Halen daha huzursuz uyku asla uyunuyir dili boğazlar her yeri yaralar icinde hele ağzı damaklarina kadar Sizin de o derece kotu mu, bıktım resmen
hergun Sherlock1180 ben ilk günden beri dut özü verdim bir de sarımsak bal limon verdim akşamları şükür iyi artık ama ilk iki gün ayaklarının altı çok kaşındı ona da fenistil krem verdi doktor sık sık onu sürdüm çok geçmiş olsun biran önce toparlar inşaAllah