beyzacmvrc Dün açık süt almisitm unutmuşum dolapta Kaynatiyim dedim bugun kesildi tabi Bende biraz limon sirke döktüm iyice kestirdim Bundan sonraki aşama nasıl? Birde peynir altı suyunu döküyor musunuz?
Vera094 beyzacmvrc bi tülbent gibi ince bişeyden süzün üstüne ağırlık koyun altına suyu dolsun sabaha kadar dolapta beklesn o peynir çok güzel olur. Peynir altı suyunu pankeklerde kekinde vs süt yerine kullanabilirsinz
beyzacmvrc Vera094 dediğiniz gibi yapmıştım bende kimseye yazmayınca YouTube dan baktım Şu an dışarda duruyor bişey olmaz heralde kaynanamlara geldik 12 gibi kalkarız peyniri de bozmayalım😂😂 Peynir altı suyunu dolapta mi saklamaliyim yoksa buzluğa mi.koyayim? Süt yerine mi kullanılır
Vera094 beyzacmvrc fazlaysa bi kısmını buzluğa da koyanilrsiniz dolapta da bikaç gün bekler. Tam süt yerine geçmez belki ama çok faydalıdır bir yaş altı süt kullanılmadığı için ben bebeğime yaptığım şerlerde kullanıyordum onun dışında nasıl kullanılır bilmiyorum. Peynir de bozulmaz hemen dışarda gidince koyarsınız😊