10 gündür kakasını yapamıyor ne bşr ağrısı ne bir sancısı hiçbir şeyi yok doktora götürdüm dulcosoft verdi bi işe yaramadı zeytinyağı sürdüm içirdim kayısı suyu yaptım içirdim yok yapmıyor gazını çıkarıp duruyor aha diyorum yaptı herhalde bi bakıyorum hiçbir şey yok doktora tekrar gittim libalaks lavman verdi yarısını ver dedi dediği şekilde yaptım ama kızım tüm kakasını çıkaramadı az ve kuru çıkardı şimdi kalanı tekrar sıktım bekliyorum uykusu geldi uyuyakaldı ne yapacağımı şaşırdım kızlar farklı bi branşa mı götürsem napıyım bilmiyorum (kızım 7 aylık, 2 gündür ek gıda vermiyorum anne sütüyle besliyorun)