Kuzeymomss Oğlum 18 aylık, 1 ay önce gittiğimiz de doktoru baktı hala açıktı. Baya küçük bir problem olmaz dedi ama aklıma takıldı, en geç ne zamana kadar kapanması gerekiyor?
Minel-inannesi Kuzeymomss genelde 18aya kapanmasi beklenir ama tornadan cikmadi bu cocuklar en nihayetinde 2yasa kadar yolu var hic takma kafana demisti bizim doktor. Dogdugundan 10aylik olana kadar hic kuculmemisti. Yasini gecti daha yeni yeni küçülüyor
_Goktugunannesi__ Kuzeymomss bol bol güneşe çıkarın bi arkadaşımın kızı 2byalında hala kapanmamıştı doktor güneş önermiş
Kuzeymomss Alerjikrinit Doktoru çok küçük zaten dedi ama korkuyorum ben yine de. Umarım bizim de bir an önce kapanır
Kuzeymomss Minel-inannesi Evet bende 18 ay diye biliyorum o yüzden de kafama taktım biraz. Çok şükür hal ve harakerleri normal ama niye kapanmadı onu anlamadım. Üstelik d vitamini de bir tık yüksek çıkıyor değerlerinde, düzenli de kullanıyorum
Minel-inannesi Kuzeymomss d vitaminini verirken 1cay kasigi kadarda zeytinyağı verin, emilimi kolaylaşsin diye. Hem bagirsaklarini yumusatir😊
Kuzeymomss _Goktugunannesi__ Güneşe de çıkarıyorum, hatta bir süre köydeydik hep dışarıdaydı. D vitamini hatta yüksekte çıkıyor, kendi doktorumuz 2 günde bir ver dedi sağlık ocağı doktorumuz da her gün ver sen yinede dedi. Her gün vermeme rağmen tam kapanmamasını anlamadım. 24 aya kadar normalmiş sanırım
_Goktugunannesi__ Kuzeymomss değerleri normalse gelişimi falan çok ta dert etmeyin her çocuk farklıdır mesela oğlum 15 aylık hala kendi başına yürüyemiyor tutunarak yürüyor takmıyorum çünkü her bebek kendine özel
Kuzeymomss _Goktugunannesi__ Gelişimi de normal 18 aylık koşuyor, merdivenlerden çıkıyor kendime başına parkta kayıyor. Tabiki dediğiniz gibi her çocuk kendine özel
Mra1 Kuzeymomss bizimde kapanmadı doktor 24 ayı bekleyelim dedi d vit normal çıktı ama kafama çok takıyorum ya kapanmazsa diye çünkü hiç kapanıcakmış gibi durmuyor :(