Seysey11 ben de öyle yaptım bal kabağını haşladım cam rendeden geçirdim ama iplik gibi şeyler var kabağın içinde direk ögurdu ve daha önceki şeyleri de kustu , bende korktum yoksa ben çok istiyodum pütürlü vermek bir arkadaş süzgeçten geçir dedi onu da deniycem çünkü iplik gibi şey benim ağzıma gelse bende yemem diye düşünüyorum