Gozde2019ruzgar Kızlar 15 gun once sezeryan oldum hala dogru duzgun hareket edemiyorum.siz kac günde iyileştiniz acaba.bir an once iyileşmek ıstıyorum 😔
Cosmosmom Gozde2019ruzgar canım ben epidural spinal kombine seZeryan oldum akşama yürüttüler ertesi gün yürümeye devam ettim hastaneden çıkıp eve geldiğimde hiçbir şeyim yoktu bebeğimle kendim ilgilendim evin basit işlerini bile yaptım. Ağrım sızım da olmadı fazla sadece dikkat ettim. senin neyin var peki?
ozge3747 Gozde2019ruzgar İlk günden beri bebeğimle kendim ilgileniyorum, bir hafta zorlandım biraz sonra çok daha iyiydim normal hayatıma devam ettim. Ama bu kişiye göre değişir bence.
Fatmanurozgr Gozde2019ruzgar 1bucuk Aylık Olduk Ben Kendm Yaptım İsimi Feln eve geldgmde Yatmadm Bile toparlandım Fakat Bel agrm devam edyo aynı seklde karnm acyo Bi an yataktan kalknca cok agrı oluyo 🤦♀️
Gozde2019ruzgar Cosmosmom karnımda gergınlık hıssı var kuzum gecmedı hala o rahatsızlık hıssı verıyo hep sende de varmıydı o
Bsr06 1 ay sürdü ama psikolojik birazda birde ben çok zorladım kastım kendimi geç iyileştim o yüzden keside büyük ve yamuk benim
Fatmanurozgr Bsr06 Sennde mi keside yamukluk var bende merak edyodum doktoruma sormaya unutmustum 🤷♀️
espalp Gozde2019ruzgar en fazla bir haftada hiç ağrı sızı kalmamıştı bende. Bütün ilaçlarımı düzenli içmiştim etkisi var mıdır bilmiyorum 🤷♀️ Sizi rahatsız eden ağrı nasıl nerede? Dikişte mi sadece?
Kumrununtanesi 7.gün nüfus müdürlüğüne ve alışverişe gitmiştim.İlk 2 gün zorlandım evin içerisinde yürüyüş yaptım,kendime geldim.Şu an 10 ay 4 günlük evladım var ara ara dikiş yerim ağrır. İyileşme süresi tam anlamı ile 1 sene diyorlar.
Fatmanurozgr Bsr06 Ayy ilk Gördm Aynada Diyorum acaba O ara Bi deprem sarsıntı felan mı olduda doktor keserken eli kaydı diyorum 😂😂😂 Zaten Sezaryen Dogumu İzledm Oyüzden sormayı bile unuttum Karnmızı Yırtyolar resmen İyiki genel anesteziyle olmusum 😂😂
Bsr06 Fatmanurozgr evet ben öncesinde izlemiştim çok korka korka gittim doğuma takılmadım çok o yüzden yamukluğa😁 spinal oldum bende.
Esiladuru Gozde2019ruzgar sezeryan yerinin iyilesmesi 1 yili aliyor ama sizin iyilesme sureciniz ayaga kalkma bebekle ilgilenme vs 15 20 gunde toparlanmaniz lazim ben eve geldigimde ilk 1 hafta cok zorlandim sonra toparladım
Fatmanurozgr Bsr06 Ayy Ben Dogumdan sonra izledm eşime dyorum yaa inanmıyorum karnmı Yırtyolarmıs resmen dye bilyorum dyo sen Nerden biliyosn dedm dyo ben senden önce baktm karıma ne yapacaklar dye dyo 😂😂😂😂😂
Cinarinmelek_annesi07 Gozde2019ruzgar 1 hafta da gecti1 hafta destekli kalkip yattim sonra kendim yatip kalkabildim cok sukur agrim var diye surekli yatarsan hic iyilesemezsin bol yürüyüş var evin icinde az da olda🌼
asocialmom Gozde2019ruzgar 1 ay sonra bi şeyciğin kalmaz canım ben de hiç geçmeyecek sanıyordum o acı
gurbetci Gozde2019ruzgar 2ayda anca geçti benim agrim esas ta geceler sağa sola donerken ölüyordum felç gibi 1yil oldu bastirdigimda hala ağrıyor Allah yardımcın olsun