2 yaşında oğlum var asla vurmayı bilmezdi herşeye ağlamazdı yapma deyince anlar yapmazdı ama bir gün içinde herşey değişti resmen .. şuan vuruyo ara ara mesela bir oyun oynuyor olmuyor ağlıyor bir şey istiyor ağlıyor bir şey söylüyorum ağlıyor .. inat etmeye başladı yapma dediğimi yapıyor yap dediğimi yapmıyor böyle şeyler sendrommu yaşayan varmı geçecek mi ? Şok oluyorum şuan bu çocuk o mu diyorum ve sabrım da bitiyor çünkü 35 günlük de bir bebeğim var ..