Herkese merhaba. Bebegim gecen hafta burun akintisi ve goz sulanmasi ile hastaliga tutuldu. Birkac gun sonra ateslendi, daha sonra öksürük başladı. Cumartesi günü atesi dusmeyince acilde aldik solugu. Hekim viral enfeksiyon tanisi ile pedifen ve calpol recete ederek cocuk doktorumuza yonlendirdi. Bu surecte bebegim toparladi, ama bu gece oksuruk artti. Tekrar kan tahlili yapildi ve sonuclarinda karaciger enzimlerinin biraz daha yükseldiğini soyledi ve bizi tip fakultesinin cocuk gastro bölümüne yonlendirdi. Yarin sabah muayene olacagiz ama cok tedirginim. Sonradan aklıma geldigi icin doktora soramadim, acaba bu surecte kullandığımız ilaclar bu degerleri bu kadar fazla yukseltmis olabilir mi? Konu hakkinda bilgisi olan varsa ve paylasirsa cok memnun olurum. Tesekkur ederim.🙏🏼