Bebeğinim otururken kafasını arkaya atıyor bundan bir şey olur mu? Emeklemedi henüz birazda huzursuzdu normalde çok dikkat ediyorum iki dk ayağa kalktık kucağıma almak için hemen geri attı kendini biraz ağladı düştüğü yer halının üstü öyle ince bir halıda değildi. Çok az kustu eve gelince ama beslenme sonrası kustu önceki günlerde de bu şekilde beslenme sonrası kustuğu olmuştu 🌸
Siz böyle durumlarda ne yapıyorsunuz?