Deletedmom_98 Rasinannesi11 4 aylıkken oldu oğlum. Allahtan yaptırmışız derinin altı hep iltihaptı Enfeksiyon ve iltihaplanma sorunları oluyor
eymenin_annesi34 Deletedmom_98 zor oldu mu benimde oğlum 4 aylık sonrasında ki süreç nasıl yani dikiş vs oluyor mu sünnet külodu aldınız mı nasıl oldu acaba
eymenin_annesi34 Rasinannesi11 yaptırmak istememe sevebşnizi merak ettim eğer mahsuru yoksa ilk defa böyle sünnet ysptırmak istemeyen bi anneyle karşılaştım da
eymenin_annesi34 Rasinannesi11 anladım herkesin görüşü farklı tabi ki saygı duyuyorum sizin kararınız Allah bağışlasın ☺️
babyyyy1 Rasinannesi11 oğlumda iltihap vardı doktor sünnete başlayınca aktı vee ağrı yaptığı için sürekli huzursuz ve ağlıyordu iyiki yaptırmışim yoksa o iltihap orada kalacak ve sürekli canı yanacakti
Seyda1453 Rasinannesi11 aslında dini zorunluluğu bir yans sağlık açısından da faydalı ve doktorların da tavsiye ettiği bir işlem
Deletedmom_98 Rasinannesi11 her bebekte olacak kesin diye bir şey var mı bilmiyorum. Doktor değilim Ama o riske değmez Bizde dinen de bu şekilde
babyyyy1 Rasinannesi11 olmaz İnşallah iltihap olursa bebek sinyal veriyor zaten özellikle çişini yaparken ağlıyor