Ygtoglm-- daha 2,5 yaşında😃 Benim oğlum 3 yaşında, bu ay kreşe başlayacak yarım gün. Eğitici bir şeyler yapacaksa da orda yapsın. Kalem kitap defter işine hiç girmiyorum.
Sadece kitap okuyorum.
1,5 yaşında konuştu, renklerden zıt kavramlara kadar her şeyi bilir, ben özellikle bir şey öğretmek için çabalamıyorum evde. Bol bol dışarıda gezip hayatın içinde sohbet ediyoruz. Yeter.