bende hamile iken bırakmıştım zzaten hamile olduğumu bilmeden 1 ay içmiştim şuan bebeğim 10 aylık olacak ,6 ayından sonra stres oldum canım çekti bir tane içtim derken yavaş yavaş paket almay başladım o zamanlar paketim 3 hafta gidiyordu çokta almıyordum doğrusu alsamda bazen kednimi tutuyordum şimdi ise gunde ¾ buluyor emzirme olayında yani baxen iki saati geçiyor bazen gecmiyor. ama zor durum nasıl tekfar basladim bilmiyorum, ne gibi bir zarar verir acaba tecrübeli olan bilen yazsın belki bırakmanıza vesile olur.