Ya sınavı kazandım sınıftan biri ile arkadaş oldum o derslere başladığını söyledi ama beni kimse çağırmadı dedim kursu aradım senin dersin 10 gün sonra dedi neden böyle acaba ? Son güne kalınca derslerim yarım yamalak kalıp hooopppp sınava almazlar demi böyle birşey olabilir mi moralim bozuldu şuan