Poyraz123455 Acilllll kaşık biberon kullanırken mamayı nasıl hazırlıyorsunuzz kaşık biberonda hazırlanıyor mu??
Oglum00 Poyraz123455 önce suyu koyuyorsunuz sonra mamayı karıştırıyorsunuz ama aşağı yukarı çalkalamayın
Oglum00 Poyraz123455 şöyle, kaynamış soğutulmuş su olacak. Ben mama yaparken o suyu ılıtıyorum biraz öyle yapıyorum
Oglum00 Sel_sec kaşık mama mı kaşık biberon mu? Ben kaşık biberonda mama kullandım. 30 CC bi kaşık mama 60 CC 2 kaşık mama .. bu şekilde
Sel_sec Oglum00 hero baby nin kaşık mamalarında biberonla da yapılabilir yazıyor ama büyük ihtimalle kaşık biberon