havvayars Kızlar merhaba 4 aylık bebeğimin doğumdan beri sol gözü çapaklanıyor. Anne sütü damlatıyorum geçiyor ama sonra yine aynı. Aynı durumu yaşayan var mı nasıl çözğm buldunuz?
Nisaaabbk havvayars göz kanalı masajı .bebeğim 8 ay 21 günlük . 8 . Ayın başında anca anca geçti diyebilirim . 1 yaza kadar normal masajı bırakmayın.bebeginuz izin verdikçe yapın
Narinasya havvayars aynı sorun bendedir var sağ gözü masaj yapmaya çalışıyorum ama kıyamıyorum. Her gün ılık bezle. Süt damlatmadım inanmıyorum öyle şeylere. Sütüm şekerli elimi bile yapış yapış yapıyor gözüme zarar verir diye korkuyorum.
havvayars Narinasya doktorumuz özellikle anne sütünün faydalı olacağından bahsetti ki oldu da sadece yeniden tekrarlıyor 1-2 gün içinde