diilek Kızlar 1 aylık bebeğim var güzel emiyor ama sağ göğsümde 3 4 gündür bi ağrı var diğer göğüsume göre 1 tık daha büyük arada sanki bisey batar gibi sızlıyor ve süt kimi zaman o memeden tazyikli çıkıyor başına gelen var mı doktora gitmeli miyim
1meftun diilek bebeğin o göğsünü tamamen bosaltamiyor olabilir canım sağma imkanın varsa sağ o göğsünü tamamen boşalt
Ebrarkolcetin Şuan göğüslerinizde çok fazla süt olur, onları alıp saklama poşetine koyup buzluğa atabilirsiniz ilerde ihtiyacınız olabilir:)