Karpuzlufistiksarma Kızlar merhaba biz e bebek markasının kullanıyorduk 1 yıldır ama bez değişince incecik birşey kağıt gibi resmen sızdırmaya başldı özellikle geceleri çok sıkıntı olmaya başladı bezimizi değiştireceğiz sizce hangisi daha iyi molfix mi baby turco mu ?
anonim99 Karpuzlufistiksarma 3 aydır dogdundan beri Molfix kullanıyorum memnunum aslında ama 3 numara paketler garip kokuyo. Kokusunu hiç sevmedim. 1 ve 2 iyiydi. 3 kötü kokuyo ama kullanıyorum pişik yapmadı. Bide 3 numara kalın mi anlamadim 1 kere çiş yapma üst kısmı hemen şişiyor bende şişmiş diye altını aliyorum bı bakıyorum altlar da pek bişe yok bez şişmemis. Garip 😂
1ipek1ceren Karpuzlufistiksarma Kızım doğduğundan beri (5 aylık) baby turco kullanıyorum çok memnunum ne pişik yaptı ne sızdırdı tavsiye ederim size de.
EypMom Molfixten aşşırı memnundum herkese de tavsiye ediyordumki 1 haftadır sızdırıyor kıyafet değişmekten gına geldi artık imdat diye bağırıcam diğer ay farklı markaya geçicez ama hiç pişik yapmadı o konuda hakkını yiyemem
Karpuzlufistiksarma EypMom bizimde e bebek markası külot bez bende aşırı memnunumdum pişik vs olmadı ama bizde taşırma oldu o sebeble başka bez bakalım dedik .. ne yapsak bilemedim şimdi ya …
biroglanannesii1 Karpuzlufistiksarma Bez sordunuz hangisi iyi diye öneri verdim prima markası iyi ne bu tepkiniz anlamadım
Karpuzlufistiksarma biroglanannesii1 sorumu iyi okuyun ondan sonra cvb verin? Ben iki farklı marka yazdım prima diye sormadım yani neden insanlar sorulan soruların dışında olur onu anlamadım… hani genel bi soru sorsam tamam da molfix ve baby turco sorusunda prima yazısı nerde ? Tepkim bu çünkü bu platformda herkes kafasına göre yazıyor sorulan şey başka verilen cvb farklı … o sebeble yoksa size karşı bi tepkim yok
biroglanannesii1 Karpuzlufistiksarma Tamam ama kötü niyetle bir cevap vermemiştim siz de düzgün cevap verebilirdiniz her neyse
Karpuzlufistiksarma biroglanannesii1 ben zaten düzgün cvb verdim ( prima ??? Derken ) neyi düzgün değil anlamiş değilim… hani başka hiç bişi yzmadım bunda düzgün olmayan ne var anlamadım ama dediğiniz gibi her neyse …