Arkadaşlar gazlı bebek gazsız bebek nedir yani şimdi komik olacak ama..
Benim bebeğim gün içinde gazını çıkartabiliyor kendi ama gece 4 5 te ağlayarak uyanıyor Fazla uzun sürmüyor gazını çıkarınca geri uyuyor max 10 dk ağlamıştır ya da sadece ıkınır bazen de hiç olmaz . Benim bebeğim gazlı mı kolik mi ?
Kolik bildiğim kadarıyla sebepsiz yere saatlerce ağlayan bebek değil mi ?
Gazsız bebek duydum bunlar nasıl yani kendi gazlarını daima kendileri mi çıkartıyor nasıl oluyor e o zaman benim bebeğimin ne kusuru var bunu anlamıyorum. Bazen soruyorum biz hiç gaz sorunu yaşamadık diyorlar.
Son olarak 3.5 aylığız bu gece gaz sancısına uyanmalar ne zaman bitiyor yıprandık bebeğim de ben de .. uykusu bölünüyor iyice sinirleniyor