erva2325 1 aylık bebeğim var dünden beri bu şekilde ağrı var tek göğsümde neden olabilir arkadaşlar İnternetten bakıyorum mastit diyor ama mastit nasıl oluyor bi sertlik vs bişey yok göğsümde ama çok ağrı yapıyor iğne batar gibi ne yapmam lazım geçmesi için
emreozdemir erva2325 süt dolarken de şimşek çakması gibi ağrı hissediyordum ben ilk zamanlar Mastitte iğne batar gibi değil de bir bölgede bastırınca artan bir ağrı olur Bir bölgedeyse ağrı ve bastırınca ağrısı artıyorsa mastite dönmeden müdahale edebilirsin sık emzirmek + duş başlığını ılık su açıp bir süre tutmak iyi gelebilir
erva2325 emreozdemir bastırınca ağrı yok ama yinede söylediklerinizi deniyim belki iyi gelir çok sağolun