keremaliii Selamlar herkese..tam 1 hafta öce doğum yaptım kanamam oluyordu ama bugün hiç olmadı sanıyorum 40 gün sürmesi bekleniyormuş benim neden kesildi bu normal mi aynı şeyi yaşayan arkadaşlar lütfen cevaplayabilir misiniz??
nergiz4155 Benimde 10 sürdü kesildi sonra doktor kanın içinde birikmiş dedi sonra akıcak dedi 20 dün sonra tekrar kanamam oldu