Bebeğim 6 aylık olmak üzere 10 gün kaldı bebekliğinde değilde 2,5-3 aylık iken konak olmuştu kıkırdak kısmında doktorumuz badem yağını streçledim yıkamadan önce beklettim taradım düzeldi şimdi ara ara belirli yerlerinde kafasını. Ön kısmında ufak ufak başlamış ama diş döneminden kaynaklı kafasını kaşıyor kulağını kaşıyor falan ondan mı dicem ama sarımtırak konak galiba birde atopik dermatit alerjik bir bebeğim var hafif hafif de ek gıda başladık 1 öğün 1,5 öğün gibi iştahsız da baya bir zor yemek yiyor üzülüyorum başına gelen var mı annelerim