Arkadaşlar çok fazla haber ve sosyal medya takip etmiyorum. Gerçekten artık psikolojim bozuluyor. Rüyalarıma giriyor. Az önce boykot paylaşımlarına baktım. Açıkçası bu zamana kadar pek dikkat etmiyordum yalan söyleyemem. Ama şuan orada masum çocuklarımız öldürülürken onların ürünlerini kullanamam . Bu zamana kadar dijkat etmemem de doğru değil tabii ki. Gerçekten evimize giren herşey de onların ürünleri var 😔. Sizden ricam hepimize fikir olur neler kullandığınızı aldığınızı yazar mısınız
Mesela çamaşır makinesi deterjanı, bulaşık makinası deterjanı , şampuan. Kısacası deterjan, kozmetik, yiyecek içecek. O ürün yerine bunu kullanıyorum dedikleriniz neler ?