Hazalss banada öle dediler kundak sarılığı abartma diye ben dinlemedim kimseyi ve gittim doktora 8 e 9 çıktı çok hafif varmış 2 güne bir çağırdı doktor takip ettik artmadı şükür bana da neler dendi yok evham yapma zart zurt kimseyi dinlemiyceksin çocuk benim çocuğum sanane yani 😡