Daha 3 gün önce aşırı sütüm vardı göğüsümden akıyordu şimdi göğüsüm boş sabahtan beri çocuk uyumuyor bende uykusu yok sanıyorum emzirirken dikkat ettim göğüsümde oynuyordu biraz sıktım az bişey süt geliyordu sağıyım bakayım dedim yok bi yemek kaşığını doldurmuycak kadar süt çıktı 2 memesen saat başı emmek istedi bugün bende verdim ama sütüm kesilmiş olabilir mi moralim bozuldu 3 gün önce şakır şakır akıyordu ama kaka yapıyor baya bugün bezi taşırdı geceden beri 3 kere mi ne baya doku dolu kaka yapmış