Merhaba sevgili anneler aranızda benim gibi olan var mı diye merak ediyorum. Ben hayatımda kabızlık sorunu hiç yaşamamış biriyim. Bol su içerim. Zeytinyağlı yaparım tüm yemeklerimi. Sebze ağırlıklı beslenirim. Doğumdan yaklaşık 25 gun sonra kabızlık ve beraberinde makat çatlağı oluştu. Doktora gittim krem verdi ve kabızlık önleyici toz verdi. Bu tozu içince biraz rahatlıyorum. Tozu bırakınca birkaç gün sonra yeniden aynı oluyır sanki cam parçaları çıkaracakmışım gibi ağrıyor ve yapamıyorum. Beni hayatımdan bezdirdi bu durum. Çok korkuyorum bu hep böyle mi sürecek diye ve doğumdan mı oluştu bu durum. Bunu merak ettiğim için sormak istedim. Çok mutduz hissediyorum.