Kızlar selam bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Kızım şu an 9 aylık bugün doktora götürdüğümüzde kilosunun fazla olduğunu söyledi doktor ve mamadan kesin vermeyin mama dedi. Kilosu 11 şu an. Gece 2 kere uyanır mama ister vermeyince ağlama krizine giriyor. Mamayı kesmek için de bana çok erkenmiş gibi geliyor. Eğer kesersem gece beslenmesini nasıl yapacağım ?