Naciyeylmz bizimkide 2 yaşında içiyor maalesef çok açık yapıyorum şekersiz yarım çay bardağı bazen bir çay bardağı iciyo istiyo çünkü bizden görüyor zaten evde tek icebildigimiz içecek çay başka şey eve sokamiyoruz kıyamet kopuyo içmek istiyo herşey zararlı bu devirde zaten sabahtan akşama aburcuburla kızan büyüten var onların yanında bı bardak çay içmesi neki :)