Duygusalbiri Bebeğim 2 aylık dün karma aşı oldu ateşi 37.2 lerde ne önerirsiniz daha da yükselirse ne yapayım yardımcı olur musunuz lütfen :(
emilia Duygusalbiri sakin ol canım, bu ateş yüksek sayılmaz. Kalın giysi var ise üzerinde ince giydir, eğer olmazsa calpol şurup verebilirsin.
sseymanur Duygusalbiri 2 ay aşısı biraz ağır geleblr ince giydirrn eğer tetnoz değil diğer karma asilarsa ılık duş aldirin yine de geçmezse calpol verileblr
Ozlem2904 Duygusalbiri 2.ayda verem asisivardi diye hatırlıyorum hemşire 3gun duş yok demisti. 37.5i gecerse kg suna uygun calpol verin ince gydrin 37.2ates değil
Duygusalbiri sseymanur karma aşı oldu şimdi biraz dışarı çıkardım hava aldırıyorum iyi mi ediyorum bilmiyorum calpol verdim eve çıkınca da duş aldırcam
Mervebrsq Mrvsmt2502 hyr aşı ateş yapacak önemlini al dedi zaten aşı yaparken ne yapılması gerektıgını söylüyorlar
Mrvsmt2502 Duygusalbiri 36.9 ile 37.2 arasında 0.3 var bacım çook küçük bi fark endişe etme. Birde temassızsa ateş ölçerin ölçtüğün bölgede bile devamlı farklılık gösterir
Mrvsmt2502 Duygusalbiri 37.2 yüksek değil canım sakin ol 3.8 2 den sonrası yüksek . O zaman bile ilaca başvurma çünkü bu bebeğin bağışıklığını güçlenmesi için vücudunun gösterdiği reaksiyon. Ateşi yükselirse önce dış müdahalelerle ateşini düşürmeye çalış düşmezse sonra calpol vs verirsin.
MinikPandam_ Duygusalbiri bir tık ince giydir eline yüzüne su vur daha 38′leri görürse calpol verirsin. Su an çok yüksek değil
Mrvsmt2502 Mervebrsq siz bi ASM nizi değiştirin bence. Her aşı ateş yapar denmez ateş yapabilir denir oda bebekten bebeğe değişir ateş yapmayabilir.benim kızımda hiçbir aşı ateş yapmadı mesela