Aryamlinamom Kızlar bebeğim yaklaşık bir aydır uyanıkken asla emmiyor uyutup öyle emziriyorum böyle olup zamanla düzelen var mı yarın kontrolü var ve muhtemelen kilo almadı çok üzülüyorum ve mastit olmak üzereyim
Aryamlinamom Mervegvn123 merhaba canım maalesef biberonu ağzında tutuyor cekmiyo aç biliyorum 5 saate kadar acıkmazmi ki
Mervegvn123 Aryamlinamom geceler ıcın 5 saatı normal diyorlar ama gunduz ıcın fıkrım yok bız acıkıyoruz oda acıkıyordur mutlaka kaşıkla vs verip biberon yada meme tıkmayı denesen agzına yada keyıflıyken oyun gibi bı ver bı cek seklınde aslın onu doyurmak ıcın değilde oyun oynamak istediğini düşünse mesela
Aryamlinamom Mervegvn123 herseyi denedim herseyi ama yok ac duruyor 100 gram almış ayda kafayı tiycem