Duru6128 Son zamanlarda aldığım sleepy yenidoğan ıslak mendiller çok kötü kokuyor. İdrarda Enfeksiyon çıktı zannettim önce o derece. Sonradan farkettim sizdede aynı durum yaşandımı ?
Hlybkrtzcn Duru6128 kokusu kötü gelmedi ama daha yarım paket kullanmadan çocuğumda pişik yaptı o yüzden kullanmayı bıraktım. 3 aylık çocuğum ilk defa pişik oldu
keremaliii Hlybkrtzcn hadi ya bende birkaç gündür kullanıyorum bıraksam mı acaba neyle temizliyorsunuz şuan
Hlybkrtzcn keremaliii sulasil diye sıkıştırılmış mendiller var onlardan almıştım onu kullanıyorum. Sadece suyla ıslatıp siliyorum
Aynenkanka Duru6128 poposuna değil de elini yüzünü silmek için kullanıyorum ben ama bahsettiğiniz gibi kötü bir koku almadım hiç, parfümsüz zaten o yüzden hoş kokmaması normal
Meriy12 En son aldığımda bende kokusundan tiksinmiştim. Ama onlüne aldığım için orjinal olmama ihtimali geldi aklıma ambalajıda bi değişikti
piremsesssannesi Duru6128 bende sürekli bunu kullanıyorum ve hep kokusu berbattı ama kızım da bi yan etkisi olmadı doğal olduğunu düşündüğüm için kokusu da doğal kendi kolusudur diye düşündüm
Duru6128 piremsesssannesi hiç kokusu yoktu normalde hassas oldukları için şüpheye düşürdü açıkcası ya
Hlybkrtzcn Duru6128 dışarda olduğumda yine ıslak mendil kullanıyorum mecbur ama evde olduğum süre boyunca en iyisi bu bence de. Çok güzel bir ürün tavsiye ederim trendyoldan almıştım. Sıkıştırılmış pamuk mendil. Mendili de büyük baya güzel.
gergo Duru6128 ben sürekli kullanıyorum bambu özlü olan bi garip ama parfümsüz oldugu için çokta takılmadım. 7.5 aylık kızım hem bezini hem ıslak mendilini kullandım ilk günden beri 1 kere bile pişik olmadı
Duru6128 gergo benimde öyle pişik hiç yaşamadık o konuda çok çok iyi zaten ama dediğim gibi son aldıklarım çok tuhaf ve şikayet var dada böyle yorumlar okudum var bi değişiklik cidden