Sdfcrbga canim hayir hic almadim hicee kullanmadim bir sıkıntıda yasamadik ben zaten inek sutj alerjisi oldugundan subhelenmiyordum ama oylrde oldu.Alerjisi yok olsa hemen anlardik ama kakasi normal kusmasi yok atesi yok biseui yok bir yerlerinde bir dokuntu yok.Yani inek sutu mamasina devam ediyoruz 6 ay 8 gunlugiz 2 numara inek sutu bazli mama kullaniyoruz.Sadece alerjiden subhe etdigi gun keci sutlu mama aldim rRusiyanindi tam ona 800 grakina 1200tl verdim zaten dilim yandi birdahada almadim cok sukurde sıkıntı olmadı