Kızlar sütümü sağayım dedim süt sağma makinesinin altındaki biberonda 30 cc çıktı ama saklama poşetine koyunca 90 ml gözüküyor . Hangisi miktarı belirler acaba ? Bir de 45 günlük bebek için ne kadar süt sağıp dolaba atmak gerek acaba ? Zor zamanlar için süt saklayayım diyorum da çok bilgisizim