12 olduk cok şükür 😇 14 kg , boy 80 cm yürüyemiyoruz ve hayla dişte yok normal mi bu durum acaba ? Sizin bebekler nasıl anneler ? Acaba diyorum kilodan kaynaklı mı yürüme yok aynı durumu yaşayan var mı acaba ? Emekleme deseniz tam anlamıyla yok döne döne isteğe şeye ulaşmaya çalışıyor, koltuktan yavaşça inip tutunuyor adım atma yok yani