Babyspiderman Kızlar karındaki bu uyuşukluk, his kaybı ne zaman düzeliyor acaba ? Doğum yapalı 2 ay oldu hala uyuşuk ve biraz şişlik var dikişin üstünde. Sizin de böyle mi ?
Ecenurrrr Evet benimde 3 buçuk ay oldu hala öyle şişkinlikler günden güne azalıyor ama bir kaç sene öyle olacak
depresifanne Babyspiderman onu bilmiyorum çünkü göbeğim erimedi hiç katlı kaldı 😂şimdi de hamileyim dikakt etmedim valla 😂
emreozdemir Babyspiderman 3.5 ay olmak üzere azalmış olsa da dikiş çevresinde his kaybı mevcut. Daha hızlı iyileşme için keçe gibi diş fırçası gibi sert pürüzlü cisimleri karın cildine dokundurarak duyu kazanımını destekleyebilirsiniz fizyoterapistim öyle önermişti ama ben vakit bulamadım yapmadım
Babyspiderman emreozdemir anladım çok teşekkür ederim. Bir de benim dikişim karnımda değil, daha alt bölgede. Yani temizlenen bölgede. Herkesin böyle mi oluyor ? Ben karnımın altında olur diye düşünmüştüm görünce çok şaşırdım
emreozdemir Babyspiderman herkeste aynı yerde :) ameliyat tekniği kesi yeri aynı çünkü Duyu kaybı karın cildini de kapsayabiliyor o yüzden öyle demiştim
sevgidem Babyspiderman postu sanki ben açmış gibiyim, aynı problem bende de var, dikiş yerimin üstü bombeli gibi şiş ve orası uyuşuk gibi , doktorum geçen hafta krem verdi onu sürüyorum bakalım işe yarıcak mı
Babyspiderman emreozdemir benim arkadaşım dört yıl önce oldu sezaryen. Onun bildiğiniz karnının alt tarafında. Benimki böyle olunca hem şaşırdım hem merak ettim niye böyle diye :)
Laydaren Babyspiderman 20 ay oldu. Özellikle epilasyon yaparken görüyorum o bölge hala uyuşuk. Tam göbek deliğimin altı olmasa da biraz daha aşağısı hala uyuşuk
Selmaozsk Laydaren geçen ağda yapıştırdım ölüyorum sandım sanki içerde yeni yara var gibi acı hissettim 5 ay oldu doğum yapalı orası ağrı hassas uyuşukluk geçti
Fahin Babyspiderman dogum yapali 3 ay oldu. Hala sislik ve hissizlik var. Kisiden kiisye degisiyormus sanirim. 2 yil sonra bile hala hissizlikk olabiliyormus