60 kilo ile gebe kalmıştım doğuma 70 ile gittim.eve geldim ki gene 60 olmuşum doğumda tüm kilom gitti eski Halime döndüm.sma 2 aylık bebeğim emziriyorum.fakat 57 kilo ya düştüm daha da alacak gibi durmuyorum.o kadar da kısmadan yiyiyorum kızlar.nırmal mi bu durum.