Snglkargc_0107 Canım çok kuru fasulye pilav istiyor ama gaz yapar diye korkuyorum.Emziren anneler yiyen var mı.Kimi gaz yapar diyor kimisi de haşlanmış suyunu dökünce yapmaz diyorlar emin olamıyorum.Yiyen var mı?
Mutluumom Snglkargc_0107 ben çoğu şeyi yiyorum canım bir sıkıntı olmuyor çok şükür 🥰 bazı doktorlar gazın %80 bebeğin yapısıyla ilgili olduğunu ve annenin yediğine pek bağlı olmadığını söylüyor ne kadar doğru bilmiyorum ama yine de kendini bu kadar kısıtlama bence ye
Papatyya Snglkargc_0107 benimde canım çok çekiyor ama yemiyorum 2 aylık kızım bjraz gaz sıkıntısı var bence sende yeme çünkü gaz yapıyor çocuğumun gazlı olmasindansa yememeyi tercih ederim😐
Yasemin4 Mutluumom dört aydır hiçbir baklagil yemedim sadece arada bulgur pilavı yedim ona rağmen bebeğim çok gazlıydı su hariç hiçbir içecek bile tüketmedim. Size tüketin de diyemem ama ne bileyim bu birazda çocukla alakalı bişey onca dikkatime rağmen bebek hep gazlıydı kullamadığım gaz damlası kalmamıştı yeni 4. Aya girdik kendiliğinden azalmaya başladı
Snglkargc_0107 churchil sadece onu yemiyorum bende yoksa herseyi yiyorum kimyonla hatta Kimyon çayı yapıyorum içiyorum ama işte fasulyeyi emin olamadim
Mutluumom Snglkargc_0107 bebeğin normalde gazlı bir bebek değilse sıkıntı olmaz benim kızım 7 aylık ben ona bile bazen yemeğin suyundan veriyorum 😂 maşallah çok da güzel gaz çıkarıyor ,😂😂
Papatyya Snglkargc_0107 evet hayalini kurdum pilav cacık ile🤣🤣 sabredelim geçecek bu günler bebisin kac aylik
Minikmucizem2022 Ben yedim bütün baklagilleri yesemde gaz yaptı yemesemde bari besleneyim diye herşeyi yedim kısmadım yalnız yedikten sonra yarım çay kaşığı toz kimyonu yarım su bardağına karıştırdım içtim güzelde süt yaptı 🙋🏻♀️
Snglkargc_0107 dlkuznnn fasulyenin tadı değişiyor mu o tadı da almak istiyorum iştahım baya açıldı ☺️
dlkuznnn Snglkargc_0107 cok lezzetli oluyor baharat olarak cok az karabiber, 1çay kaşığı kırmızı toz biber, 1 çay kaşığı kimyon ilave ediyorum.
QueenAnne Snglkargc_0107 bende bugun tüm cesaretimi topladım ve pişirdim ama daha yemedim inşallah gaz yapmazya kimyon çayı içicem üstüne kızım 7 aylık ama premetüre bi bebek olduğu için korkuyorum biraz 🤫🤫😍
Ececiiim Snglkargc_0107 yedim herhangi bir sıkıntı olmadı. Ama oğlum genel olarak gazsız bi bebekti zaten
Snp57asel Snglkargc_0107 valla 1 saat önce yedim az öncede kizimida emzirdim çok rahat bi şekilde gazini da çıkardı kimisi çocuğunu catlatirsin yeme falan diyorlar hiç aldırış etmiyorum sizde yiyin bisey olmazz
Birbebetoannesi Snglkargc_0107 Dün yaptım , bebeğim 28 günlük sabahı zor ettik gazdan :( tabi bebekten bebeğe değişebilir belki
Snglkargc_0107 Birbebetoannesi küçük pldugu için yada dediğiniz gibi bebekten bebeğe de değişir belki gaz çıkarma durumuna göre