Htclgl prensesannesi1_ 15 ve sonrası için riskli demişti doktorumuz bize hatta 20 oda ilk 10 gün çıkmaması önemli bebeğin beyin zarı gelişimi tamamlandıktan sonra zarar veremez dedi omunda tamamlanması 10 gün sürüyormuş. Biz kızım da 16-17 leri gördük bir kaç kez fototerapi aldık korkmayın kontrol altında tutun bol bol emzirin. Emzirdikçe sarılık değeri düşüyor
Qunqnir O civar günlükken 11-12 civarıydı değeri sürekli emzirmiştim sonra düşmüştü. 11-12 iken bile hastaneye filan yatırmadılar çok değil bence üzülmeyin bolca emzirin geçer her bebekte illa oluyor sarılık
Prensim_06 Benim oğlumda 4. Günde alınan kanda 12 çıkmıştı moralimi hiç bir zaman bozmadım sürekli emzirdim idarla atabilsin diye