merve32_ Şişligi iniyo bebeklerin l. Benim oğlum 3800 doğdu 3600 düştü doktor nama ver dedi inat ettim vermedim. Ama sürekli emzirdum saat basi uyumasına izin vermedim ilk iki hafta. Herkes mama ver sütün yok deyip duruyordu 2 günde sütüm geldi Hatta benim Ama yine de çocuğumun emmesini istedim Çünkü o emdikçe benim sütüm gelecekti Sen de öyle yap emiyorsa çocuğun hiç mamaya bulaşma sürekli emzir sarılık seviyesine de 14′ün üstünde olunca çok yüksek diye biliyorum O zaman hastaneye yatışını yapıyorlar ama şu an değerini Ben yorum yapamıyorum çok yüksek değil gibi geldi bana