Çocuğu 3 yaşında olupta daha net sohpet edemeyen konuşmayan var mı . Benim oğlum 3 yaşına yeni girdi kırmızı balık Ali baba hayvanlar 1 den 10a kadar sayılar işte basit anne baba dede anane babaanne gel al ver hadi falan diyor şarkıları söylüyor ama böyle sohpet moduna geçemedik hala ! Sizde durum ne benle aynı durumda olan var m ı