papatya_17
Benim bebeğim 16 aylık ayaklarnin nizama getirilmesi biraz zordu 10 hafta seri alçı sonrasın da aşiltomi ameliyati ameliyattan sonra 4 haftalık alçı şeklinde ilerledi sürecimiz . 4 aylıkken ortez kullanımına başladık 1 yaşına kadar 23 ortez 1 saat masaj şeklinde devam ettik yaşından sonra gündüzleri ters bot adı verilen ters kalıp bir ayakkabı geceleride yine ortezlerini kullanmaya devam ettik. Nüks ihtimali çok yüksek dikkat çok dikkat etmek gerekiyor . Geçen ay kontrol muaynesinde nuks eden bir bebek gördüm ameliyattan sonra ayakkabı giydirmemisler ve sıfırdan başlamışlar tüm islemlere gözümle gormesem inanmazdim