Bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
4 buçuk aylık bebeğim 6200grm sadece anne sütü mama içmiyor emzik tutmuyor bu aralar baya huzursuz tam doymuyor düşüncesindeyim zayıf kilo almıyor sezeryanla doğum yaptım emziriyorum diye kilo veremedim diyet yapmadım yani millet anca kendin kilo al bu çocuğa yaramıyor bakmasini bilmiyorsun diyip moralimi çok bozuyor mamaya nasıl alıştıra bilirim yada ek gıda olarak tadimlar yapmali miyim doktor kilosu normal diyor ama mama kullan diyor ama ne yapsam mamayı bebeğime sevdiremedim kullanmadigim mama kalmadı hiç birini içmiyor sütümü sagip biberonla verim dediğimde bille sütümü biberonda icmiyor ne yapmalıyım..😥