Sizdede böylemi 2yasini 2ay gecti hala.emiyor bide uyumuyor yarım saat uyku ile.duruyo gece sürekli memeye kalkıyo gündüzler agkiyo.meme diye vermiyom bazen kiyamiyom veriyom bazen çıldırtıyor bagriyom gözüme bakiyo pişman oluyom çok aç hic bişe yemiyo cokda hareketli napacami şaşırdım meme versin diye gülmeye kendine vurmaya başladı